läxor 5an skolan ! ♡

hej jag har inte uppdaterrat på skit länge men sånt är livet. aja idetta inlägg så kommer de handla mkt om skolan ♡ där vi tillbringar mest tid. vi har läxar mkt läxor när man kommer till 5:an okey inte så mkt nu men det kommer. för mig hjälper musiken mkt för mig för jag älskar musik och att sjunga fast de kan jag inte hehe men iallafall. skolan är viktig välldigt viktig det märks på betygen om man inte har skjött skolan om man har skolkat eller något liknande. man måste gå skolan som jag har sakt många gånger den är skiit viktig om man inte skjöter den så kommer man inte lyckas bra i framtiden jag lovar. hoppas ni gillade det så hörs vi snart puss puss


ask.fm/tuviisen snälla ställ frågor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback